Vraag 26
-
- Berichten: 219
- Lid geworden op: 10-05-2017 23:07
-
- Berichten: 197
- Lid geworden op: 12-05-2016 21:46
-
- Berichten: 28
- Lid geworden op: 13-05-2017 11:54
Ketens van twee
Het goede antwoord is inderdaad 4-1-3-2, zoals hierboven, maar een leerling van mij heeft er 3-2-4-1 van gemaakt. Volgens het correctiemodel geef ik 1 punt als een leerling een keten van 2 goed heeft.
Krijgt mijn leerling nu twee punten, aangezien hij twee ketens van 2 goed heeft?
Krijgt mijn leerling nu twee punten, aangezien hij twee ketens van 2 goed heeft?
-
- Berichten: 38
- Lid geworden op: 15-05-2016 19:28
Re: Ketens van twee
Nee, dat is wel erg creatief. Volgens het antwoordmodel krijg je alleen 2 punten als je drie opeenvolgende elementen goed hebt.Tinka schreef:Het goede antwoord is inderdaad 4-1-3-2, zoals hierboven, maar een leerling van mij heeft er 3-2-4-1 van gemaakt. Volgens het correctiemodel geef ik 1 punt als een leerling een keten van 2 goed heeft.
Krijgt mijn leerling nu twee punten, aangezien hij twee ketens van 2 goed heeft?
-
- Berichten: 7
- Lid geworden op: 13-05-2017 14:37
Wat doe ik met het antwoord 4 - 3 - 1 -2 ? Deze leerling heeft precies de middelste twee cijfers omgedraaid, waardoor er geen enkele keten ontstaat, maar uiteindelijk heeft ze maar één foutje gemaakt. Ik neig daarom naar 2 punten. Ik kan me herinneren dat we een aantal jaar geleden ook zo'n vraag hadden met een keten waarbij er toen in het erratum een regel stond over leerlingen die twee elementen hadden omgewisseld.
-
- Berichten: 16
- Lid geworden op: 13-05-2017 08:23
Ik lees mee, want heb ook een leerling die dat heeft gedaan. Ik denk zelf (helaas) 0 punten omdat er geen opeenvolgende elementen zijn.jessicastijger schreef:Wat doe ik met het antwoord 4 - 3 - 1 -2 ? Deze leerling heeft precies de middelste twee cijfers omgedraaid, waardoor er geen enkele keten ontstaat, maar uiteindelijk heeft ze maar één foutje gemaakt. Ik neig daarom naar 2 punten. Ik kan me herinneren dat we een aantal jaar geleden ook zo'n vraag hadden met een keten waarbij er toen in het erratum een regel stond over leerlingen die twee elementen hadden omgewisseld.
-
- Berichten: 39
- Lid geworden op: 13-05-2016 10:22
Re: Ketens van twee
Als je exact redeneert, kun je idd ook zeggen 2 keer 1 keten van 2 opeenvolgende cijfers = 2 punten. Het antwoordmodel is niet eenduidig genoeg!Harrie Hollandicus schreef:Nee, dat is wel erg creatief. Volgens het antwoordmodel krijg je alleen 2 punten als je drie opeenvolgende elementen goed hebt.Tinka schreef:Het goede antwoord is inderdaad 4-1-3-2, zoals hierboven, maar een leerling van mij heeft er 3-2-4-1 van gemaakt. Volgens het correctiemodel geef ik 1 punt als een leerling een keten van 2 goed heeft.
Krijgt mijn leerling nu twee punten, aangezien hij twee ketens van 2 goed heeft?
-
- Berichten: 60
- Lid geworden op: 15-05-2016 21:07
Re: Ketens van twee
Kan dit in het overleg meegenomen worden?Arian2 schreef:Als je exact redeneert, kun je idd ook zeggen 2 keer 1 keten van 2 opeenvolgende cijfers = 2 punten. Het antwoordmodel is niet eenduidig genoeg!Harrie Hollandicus schreef:Nee, dat is wel erg creatief. Volgens het antwoordmodel krijg je alleen 2 punten als je drie opeenvolgende elementen goed hebt.Tinka schreef:Het goede antwoord is inderdaad 4-1-3-2, zoals hierboven, maar een leerling van mij heeft er 3-2-4-1 van gemaakt. Volgens het correctiemodel geef ik 1 punt als een leerling een keten van 2 goed heeft.
Krijgt mijn leerling nu twee punten, aangezien hij twee ketens van 2 goed heeft?
-
- Berichten: 60
- Lid geworden op: 15-05-2016 21:07
Re: Ketens van twee
Kan dit in het overleg meegenomen worden?Arian2 schreef:Als je exact redeneert, kun je idd ook zeggen 2 keer 1 keten van 2 opeenvolgende cijfers = 2 punten. Het antwoordmodel is niet eenduidig genoeg!Harrie Hollandicus schreef:Nee, dat is wel erg creatief. Volgens het antwoordmodel krijg je alleen 2 punten als je drie opeenvolgende elementen goed hebt.Tinka schreef:Het goede antwoord is inderdaad 4-1-3-2, zoals hierboven, maar een leerling van mij heeft er 3-2-4-1 van gemaakt. Volgens het correctiemodel geef ik 1 punt als een leerling een keten van 2 goed heeft.
Krijgt mijn leerling nu twee punten, aangezien hij twee ketens van 2 goed heeft?