Ik vraag mij af of het cv er hier niet naast zit.
Het resultaat van goed onderwijs is volgens tekst 1 niet zozeer het bezit van feitenkennis / globale kennis, maar het op gang komen van creativiteit en inventiviteit.
Of zie ik hier iets over het hoofd?
2018-II vraag 26
-
- Berichten: 197
- Lid geworden op: 12-05-2016 21:46
Re: 2018-II vraag 26
Dat dacht ik ook inderdaad.HansD schreef:Ik vraag mij af of het cv er hier niet naast zit.
Het resultaat van goed onderwijs is volgens tekst 1 niet zozeer het bezit van feitenkennis / globale kennis, maar het op gang komen van creativiteit en inventiviteit.
Of zie ik hier iets over het hoofd?
-
- Berichten: 39
- Lid geworden op: 13-05-2016 10:22
Re: 2018-II vraag 26
Uit r.139 - r.148 kun je opmaken dat het resultaat/ de opbrengst van goed onderwijs feitenkennis moet zijn. Feitenkennis is een voorwaarde om daarna denkwerk te verrichten/creativiteit te zijn /inventief bezig te zijn in de wetenschap en in de praktijk, in het verdere leven. Maar de school/het onderwijs moet de basis leggen door feitenkennis bij te brengen.HansD schreef:Ik vraag mij af of het cv er hier niet naast zit.
Het resultaat van goed onderwijs is volgens tekst 1 niet zozeer het bezit van feitenkennis / globale kennis, maar het op gang komen van creativiteit en inventiviteit.
Of zie ik hier iets over het hoofd?