vraag 22
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 11-05-2017 09:11
vraag 22
De leerling noemt van alles:
indelen en sorteren; alles opschrijven waar je aan denkt; al wat is opgeschreven op volgorde van belangrijkheid leggen; geheugensteuntjes; geheugensteuntjes met pen en papier opschrijven; vooruit denken; zich niet laten beïnvloeden door de directe omgeving; blokken inplannen waarin je niet gestoord kan worden; pauzes nemen tussen het werken door.
De goede antwoorden zitten erbij. Er wordt geen aantal in de vraagstelling genoemd. Dan volledig aantal punten geven?
indelen en sorteren; alles opschrijven waar je aan denkt; al wat is opgeschreven op volgorde van belangrijkheid leggen; geheugensteuntjes; geheugensteuntjes met pen en papier opschrijven; vooruit denken; zich niet laten beïnvloeden door de directe omgeving; blokken inplannen waarin je niet gestoord kan worden; pauzes nemen tussen het werken door.
De goede antwoorden zitten erbij. Er wordt geen aantal in de vraagstelling genoemd. Dan volledig aantal punten geven?
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 13-05-2017 16:03
-
- Berichten: 46
- Lid geworden op: 10-05-2017 14:17
Twee antwoorden die ik veel zie:
-'indelen en sorteren op basis van gebruik of belangrijkheid' - goed
-'alles (wat in je hoofd opkomt) opschrijven en indelen op basis van belangrijkheid' - fout
Bij het eerste gaat het om de algemene manier, bij het tweede is het een voorbeeld van hoe zo'n manier vormgegeven wordt.
-'indelen en sorteren op basis van gebruik of belangrijkheid' - goed
-'alles (wat in je hoofd opkomt) opschrijven en indelen op basis van belangrijkheid' - fout
Bij het eerste gaat het om de algemene manier, bij het tweede is het een voorbeeld van hoe zo'n manier vormgegeven wordt.
-
- Berichten: 46
- Lid geworden op: 10-05-2017 14:17
-
- Berichten: 46
- Lid geworden op: 10-05-2017 14:17
Zie eerdere reactie: Dat heb ik wel gedaan. Er staat geen hoeveelheid die genoemd moet worden. Dus de goede antwoorden eruit gehaald en daar de bijbehorende punten gegeven.
Als de opgave een specifieke hoeveelheid had genoemd, bijvoorbeeld 'Noem (deze) vier manieren', dan had je de eerste vier antwoorden moeten tellen en daarna niet meer. Het vijfde (en elk volgend) antwoord telt dan niet mee voor beoordeling. Zitten er bij die getelde vier antwoorden foute antwoorden, dán verliest de kandidaat punten. Nu dus niet, aangezien je alleen de goede antwoorden hoeft te tellen.
Als de opgave een specifieke hoeveelheid had genoemd, bijvoorbeeld 'Noem (deze) vier manieren', dan had je de eerste vier antwoorden moeten tellen en daarna niet meer. Het vijfde (en elk volgend) antwoord telt dan niet mee voor beoordeling. Zitten er bij die getelde vier antwoorden foute antwoorden, dán verliest de kandidaat punten. Nu dus niet, aangezien je alleen de goede antwoorden hoeft te tellen.
-
- Berichten: 17
- Lid geworden op: 15-05-2017 10:02