Scores

Dit forum is gesloten.

Plaats reactie
mnt

Scores

Bericht door mnt » 25-05-2017 09:08

Ik ben benieuwd hoe het examen bij jullie gemaakt is: naar verwachting, minder/beter gemaakt? En hoe scoren jullie klassen?

MartijnKoek

Re: Scores

Bericht door MartijnKoek » 26-05-2017 12:40

mnt schreef:Ik ben benieuwd hoe het examen bij jullie gemaakt is: naar verwachting, minder/beter gemaakt? En hoe scoren jullie klassen?
Ik ben ook heel benieuwd, maar ik denk dat het niet verstandig is om scores te noemen en/of verwachtingen te uiten op een open forum.

natascha hoogendijk

Re: Scores

Bericht door natascha hoogendijk » 26-05-2017 18:03

MartijnKoek schreef:
mnt schreef:Ik ben benieuwd hoe het examen bij jullie gemaakt is: naar verwachting, minder/beter gemaakt? En hoe scoren jullie klassen?
Ik ben ook heel benieuwd, maar ik denk dat het niet verstandig is om scores te noemen en/of verwachtingen te uiten op een open forum.

Ben ook zeer benieuwd. Problematisch is denk ik hoe de beoordeling zal zijn ivm de factor lengte/tijd. De meeste leerlingen hebben op alles een antwoord gegeven, maar je ziet duidelijk dat het afgeraffeld is (en niet alleen aan het einde). En van nog eens de boel nakijken, is natuurlijk helemaal geen sprake geweest. Die 'luxe' hadden ze in het geheel niet.

Plaats reactie