Vraag 1

Dit forum is gesloten.

MartijnKoek

Bericht door MartijnKoek » 20-05-2017 23:35

Joos schreef:
HansD schreef:Ik snap de opmerking bij vraag 1 niet.

Ik denk eigenlijk dat er had moeten staan:
Antwoorden zoals "Mannen worden (helemaal) niet bevoorrecht" niet goed rekenen.
Of zie ik het verkeerd?
Helemaal mee eens. Wat gek dat hier verder niets mee is gedaan. Geen correctie op het cv. Dus antwoorden die gaan in de richting van "Vrouwen hebben het niet slechter dan mannen." of "Mannen worden niet bevoorrecht" zijn nog steeds te verdedigen.
Misschien ben ik te moe en zie ik het niet meer goed, maar wat is er nou precies mis met de opmerking in het cv? ''Vrouwen worden (helemaal) niet bevoorrecht.'' is toch gewoon een fout antwoord? Kennelijk is dit een antwoord geweest dat in de testfase vaak voorkwam. "Mannen worden (helemaal) niet bevoorrecht'' is net zo goed fout: het gaat erom dat het VERSCHIL tussen mannen en vrouwen duidelijk wordt gemaakt in het antwoord, dat is wat de opmerking indiceert (denk ik).

Joos

Bericht door Joos » 21-05-2017 10:50

Mijn opmerking van gisteren heb ik vandaag maar weer verwijderd omdat de verwarring steeds groter leek te worden.

:?

Wat blijft is dat het een vreemde opmerking is in het cv, omdat het zo'n evidente fout lijkt in de lijn van het daarboven gegeven antwoord.

HansD

Bericht door HansD » 21-05-2017 20:30

MartijnKoek schreef:
Joos schreef:
HansD schreef:Ik snap de opmerking bij vraag 1 niet.

Ik denk eigenlijk dat er had moeten staan: Of zie ik het verkeerd?
Helemaal mee eens. Wat gek dat hier verder niets mee is gedaan. Geen correctie op het cv. Dus antwoorden die gaan in de richting van "Vrouwen hebben het niet slechter dan mannen." of "Mannen worden niet bevoorrecht" zijn nog steeds te verdedigen.
Misschien ben ik te moe en zie ik het niet meer goed, maar wat is er nou precies mis met de opmerking in het cv? ''Vrouwen worden (helemaal) niet bevoorrecht.'' is toch gewoon een fout antwoord? Kennelijk is dit een antwoord geweest dat in de testfase vaak voorkwam. "Mannen worden (helemaal) niet bevoorrecht'' is net zo goed fout: het gaat erom dat het VERSCHIL tussen mannen en vrouwen duidelijk wordt gemaakt in het antwoord, dat is wat de opmerking indiceert (denk ik).
Waar het mij om ging, is dat ik het apart vind dat deze antwoordvariant in het cv is opgenomen, terwijl die toch zo duidelijk fout is.

Yke Schotanus

vraag 1

Bericht door Yke Schotanus » 22-05-2017 09:45

Wat de antwoordvariant betreft. Ik vond het ook raar om zo'n duidelijk fout antwoord in het cv te zetten, maar kon er ook niets tegenin brengen. Het feit dat er wellicht iets anders bedoeld was, heeft echter geen consequenties voor antwoorden als: Vrouwen worden niet onderdrukt. Die geven nog steeds niet het indirect geformuleerde standpunt weer dat het de mannen zijn die...

Plaats reactie