II: vraag 35

Dit forum is gesloten.

Plaats reactie
Herma

II: vraag 35

Bericht door Herma » 21-06-2017 23:13

Mijn N-profielleerlingen beantwoorden deze vraag niet 'goed'. Zou dat komen omdat zij heel snel zien dat drie tot vijf procent van 'tienduizenden parkbezoekers' (r.51-52, tekst 3) op z'n minst 400 barbecueërs zijn? Zij zien de nuancering dan ook in het vervolg van dezelfde zin: "en een groot deel van hen zal zijn eigen rommel opruimen."

Nikkyschipper

Re: II: vraag 35

Bericht door Nikkyschipper » 25-06-2017 14:47

Herma schreef:Mijn N-profielleerlingen beantwoorden deze vraag niet 'goed'. Zou dat komen omdat zij heel snel zien dat drie tot vijf procent van 'tienduizenden parkbezoekers' (r.51-52, tekst 3) op z'n minst 400 barbecueërs zijn? Zij zien de nuancering dan ook in het vervolg van dezelfde zin: "en een groot deel van hen zal zijn eigen rommel opruimen."
Herma hetgeen mij is opgevallen bij het examen Nederlands bij het tijdvak 1 is dat mijn n- profielleerlingen het beter hebben gedaan dan de E en M profielleerlingen en dat de n- profielleerlingen de vragen waarbij inzicht gevraagd werd (volgens de Wolfanalyse) allemaal pakken, in tegenstelling tot die andere profielleerlingen.

Plaats reactie