lengte examn

Dit forum is gesloten.
Plaats reactie
M.I.T. Knook

lengte examn

Bericht door M.I.T. Knook » 16-05-2016 21:15

Ook bij ons op school waren veel leerlingen tot het laatste moment bezig. Zij werkten via de computer (in een wordsjabloon zonder spellingcontrole!). Onze leerlingen maken het examen al jaren op de computer. Alle leerlingen hebben wel alle vragen gemaakt, maar de laatste vragen zijn afgeraffeld. Ook zie ik dat veel leerlingen geen tijd hadden om de antwoorden nogmaals door te lopen, zodat er veel typfouten in het werk zitten. Dat leerlingen ook een bepaalde leessnelheid moeten hebben is te begrijpen, maar zo'n lang examen is echt te veel. Er is te haastig gedacht.

M.A.

Re: lengte examn

Bericht door M.A. » 16-05-2016 21:31

M.I.T. Knook schreef:Ook bij ons op school waren veel leerlingen tot het laatste moment bezig. Zij werkten via de computer (in een wordsjabloon zonder spellingcontrole!). Onze leerlingen maken het examen al jaren op de computer. Alle leerlingen hebben wel alle vragen gemaakt, maar de laatste vragen zijn afgeraffeld. Ook zie ik dat veel leerlingen geen tijd hadden om de antwoorden nogmaals door te lopen, zodat er veel typfouten in het werk zitten. Dat leerlingen ook een bepaalde leessnelheid moeten hebben is te begrijpen, maar zo'n lang examen is echt te veel. Er is te haastig gedacht.
Tip: u kunt uw reacties voor de overzichtelijkheid/duidelijkheid beter plaatsen als quote bij het bericht waarop u reageert.

M.I.T. Knook

Bericht door M.I.T. Knook » 16-05-2016 21:40

Ja, ik zag het tot mijn grote schrik ook. Dankzij jouw reactie kan ik deze alleen niet meer verwijderen. Sorry!

jhamvdo@xs4all.nl

Bericht door jhamvdo@xs4all.nl » 16-05-2016 21:50

Je kunt je berichten gewoon verwijderen (zie mededelingen rechtsonder).
Het kan door in je bericht rechtsboven op de X te klikken. Je moet wel ingelogd zijn, natuurlijk.

Plaats reactie