vraag 31

Dit forum is gesloten.
Plaats reactie
Yke Schotanus

vraag 31

Bericht door Yke Schotanus » 13-05-2016 14:26

Ik had eerst C, maar heb op het eind toch voor A gekozen, omdat de nadruk van de tekst op politiek ligt, en de voorlaatste alinea eindigt met ‘Kortom (aankondiging van een conclusie) van biopolitiek… naar…’

Ben ik toch weer in de CvtE-fuik gelopen die het meest complete antwoord voorziet van een iets te sterke aanduiding (‘verwerping’), waardoor je terug moet naar een antwoord waarin een essentieel onderdeel ontbreekt.

Onder het motto: 8 benadert 10 beter dan 11, want 11 is er voorbij.

Hopelijk hebben mijn leerlingen mijn raad ter harte genomen hier alert op te zijn. Liever een incompleet antwoord, dan een aanduiding die net over de top is.

Joos

Re: vraag 31

Bericht door Joos » 18-05-2016 14:36

Yke Schotanus schreef:Ik had eerst C, maar heb op het eind toch voor A gekozen, omdat de nadruk van de tekst op politiek ligt, en de voorlaatste alinea eindigt met ‘Kortom (aankondiging van een conclusie) van biopolitiek… naar…’

Ben ik toch weer in de CvtE-fuik gelopen die het meest complete antwoord voorziet van een iets te sterke aanduiding (‘verwerping’), waardoor je terug moet naar een antwoord waarin een essentieel onderdeel ontbreekt.

Onder het motto: 8 benadert 10 beter dan 11, want 11 is er voorbij.

Hopelijk hebben mijn leerlingen mijn raad ter harte genomen hier alert op te zijn. Liever een incompleet antwoord, dan een aanduiding die net over de top is.
Geheel mee eens.

Plaats reactie