vraag 30

Dit forum is gesloten.
Hans Das

Bericht door Hans Das » 18-05-2016 16:07

Joos schreef:Conform het antwoordmodel bij vraag 26 derde bolletje (conclusie): "Dit is dus een voorbeeld van ..", zou hier het derde bolletje (conclusie) moeten zijn "Er is dus sprake van een paradox."
Bij vraag 26 wordt met het woord 'voorbeeld' toch verwezen naar het genoemde artikel? Dat lijkt me niet van toepassing op deze vraag.

Joos

Bericht door Joos » 18-05-2016 19:28

Hans Das schreef:
Joos schreef:Conform het antwoordmodel bij vraag 26 derde bolletje (conclusie): "Dit is dus een voorbeeld van ..", zou hier het derde bolletje (conclusie) moeten zijn "Er is dus sprake van een paradox."
Bij vraag 26 wordt met het woord 'voorbeeld' toch verwezen naar het genoemde artikel? Dat lijkt me niet van toepassing op deze vraag.
Ik bedoelde dat vraag 26 luidt: "Leg uit waarom ... aantonen". Hier wordt dus gevraagd waarom het een voorbeeld is en in het antwoordmodel luidt de conclusie dat het een voorbeeld is. Vraag 30 luidt: "Leg deze paradox uit.." Hier wordt dus gevraagd waarom het een paradox is en zou dan ook de conclusie moeten zijn dat het een paradox is.

Plaats reactie