Vraag 16

Liselotteschuuring

Bericht door Liselotteschuuring » 18-05-2019 15:16

Ik ben het ermee eens, maar de LT-handreiking vindt "Sensatie [of varianten ervan] geen goed alternatief". Wat is wijsheid?[/quote]

Als jij vindt dat het antwoord goed is en binnen het correctiemodel past, en je kunt dat uitleggen aan je tweede corrector dan reken je het goed.
Het ligt er m.i. ook aan hoe het woord in het antwoord staat. Antwoorden met sensationaliseren kunnen best goed zijn.

D.G.

Bericht door D.G. » 18-05-2019 16:03

Liselotteschuuring schreef:Ik ben het ermee eens, maar de LT-handreiking vindt "Sensatie [of varianten ervan] geen goed alternatief". Wat is wijsheid?
Als jij vindt dat het antwoord goed is en binnen het correctiemodel past, en je kunt dat uitleggen aan je tweede corrector dan reken je het goed.
Het ligt er m.i. ook aan hoe het woord in het antwoord staat. Antwoorden met sensationaliseren kunnen best goed zijn.[/quote]

Ik snap niet waarom LT voor deze toevoeging gekozen heeft. Jammer dat er nergens een toelichting staat

Cold Ceessie

Bericht door Cold Ceessie » 19-05-2019 11:15

Misschien kan 'LT' hierop reageren.

Ik wil hier wel kwijt dat 'het verslag oude stijl' soms wat rommelig was wat betreft de opmaak, maar meer inging op de problemen dan nu het geval is.

Plaats reactie