vraag 29

Gebruik bij voorkeur INTERNET EXPLORER of EDGE. In andere browsers loopt het niet altijd lekker.
Bekijk of er al een bericht geplaatst is over de examenvraag waarover je iets wilt opmerken of vragen. Als jouw bijdrage aansluit bij het eerdere bericht, plaats het dan als antwoord op dat bericht. Is het echt een ander deelonderwerp, maak dan een nieuw bericht en vermeld het vraagnummer en de kern van je bericht in het onderwerp.
Margreeth

Bericht door Margreeth » 24-05-2018 14:21

Miracolo schreef:
metteke schreef:
Lotte schreef:Veel leerlingen geven als antwoord dat er meer geld vrij komt dat geïnvesteerd kan worden in het onderwijs.
In de vraagstelling vind ik niet terug dat het antwoord over eigenbelang gaat. Ze hebben het dus breder getrokken. Welk stuk mis ik in mijn redenatie?
In het CV staat:

Opmerking:
Ook goed: Het onderwijs wordt beter.

Is dat een antwoord op je vraag?
Is dat antwoord dan goed: dat er meer geld vrij komt, dat geinvesteerd kan worden in het onderwijs?
Tekst 3, regel 85-92: Wanneer we de manier waarop studies in Nederland worden gefinancierd omvormen tot een sociaal leenstelsel, komt er 800 miljoen euro vrij, wat aan de kwaliteit van onderwijs ten goede zou kunnen, en naar onze mening ook moeten, komen. Dan vind ik het antwoord van je leerling beter dan het cv.

Plaats reactie