Vraag 16

Gebruik bij voorkeur INTERNET EXPLORER of EDGE. In andere browsers loopt het niet altijd lekker.
Bekijk of er al een bericht geplaatst is over de examenvraag waarover je iets wilt opmerken of vragen. Als jouw bijdrage aansluit bij het eerdere bericht, plaats het dan als antwoord op dat bericht. Is het echt een ander deelonderwerp, maak dan een nieuw bericht en vermeld het vraagnummer en de kern van je bericht in het onderwerp.
E. Gerrits

Bericht door E. Gerrits » 21-05-2018 20:51

Ik heb een leerling die een erg kromme zin heeft geschreven, dus daarvoor al aftrek, maar voor de inhoud ook? Is het zo krom dat ook daar geen punt voor gegeven kan worden:

Het principe komt toch altijd aan het eind op neer dat we ons schuld moeten opbouwen, en dat is waar het probleem om gaat.

Ik weet niet hoe ik dit moet beoordelen.

Margreeth

Bericht door Margreeth » 23-05-2018 15:45

E. Gerrits schreef:Ik heb een leerling die een erg kromme zin heeft geschreven, dus daarvoor al aftrek, maar voor de inhoud ook? Is het zo krom dat ook daar geen punt voor gegeven kan worden:

Het principe komt toch altijd aan het eind op neer dat we ons schuld moeten opbouwen, en dat is waar het probleem om gaat.

Ik weet niet hoe ik dit moet beoordelen.
Volgens mij legt de leerling het principe uit en zegt hij/zij dat het daar om gaat. Als ik dat goed lees, zou het antwoord goed zijn.

Plaats reactie