Vraag 28

Gebruik bij voorkeur INTERNET EXPLORER of EDGE. In andere browsers loopt het niet altijd lekker. Bekijk of er al een bericht geplaatst is over de examenvraag waarover je iets wilt opmerken of vragen. Als jouw bijdrage aansluit bij het eerdere bericht, plaats het dan als antwoord op dat bericht. Is het echt een ander deelonderwerp, maak dan een nieuw bericht en vermeld het vraagnummer en de kern van je bericht in het onderwerp.
Mirjam

Bericht door Mirjam » 27-05-2018 13:40

Matthijs603 schreef:Wel erg jammer dat er vooralsnog geen reden bekend is waarom daar dan bewust voor gekozen is.

Dat is zeker jammer. De antwoorden blinken niet uit in duidelijkhied. Ik heb het opgevat als: als je een andere consequentie noemt, kan dat op vakinhoudelijke gronden (en die antwoorden hebben ze bij LT bewust niet opgenomen). Bij bolletje twee geven ze aan dat het CV de ruimte aan dat antwoord biedt.

Yke Schotanus

bewuste keuze

Bericht door Yke Schotanus » 27-05-2018 14:21

Het is niet alleen jammer, het is onjuist. EEn conwequentie is een gevolg, geen handeling. Als iemand mijn ogen uitsteekt, is de consequentie voor mij dat ik voortaan blind ben. Is dat een handeling? Nee. Zie ook mijn brief aan het CvTE.

NelskeT

Bericht door NelskeT » 27-05-2018 15:25

Ik ben het er helemaal mee eens. Alleen, wat doen we hier nu mee? Ik kan me haast niet voorstellen dat er nu nog een aanvulling komt op het correctiemodel, zo kort voor de datum waarop het werk naar de tweede corrector moet. M.i. moeten of alle docenten dit goed rekenen, of niemand. Mijn voorkeur ligt uiteraard bij het goedkeuren, want het antwoord is gewoon juist.

Plaats reactie